Taxi Aalst  thumbnail

Published Jun 19, 23
5 min read

Taxi Diksmuide

Daarna verder gekuierd door de straatjes met allerhande straatverkopers, straatmuzikanten, straatartiesten, kleurrijk geschilderde huizen met magnifiek beplante balkons. Cartagena is zeer de moeite, een verademing na Medellín, ook al is het hier heet. Blij dat we hier meerdere dagen blijven , onze planning zit goed. We gaan eten op een gezellig pleintje.

A-Taxi Antwerpen

Groenendaallaan 103, 2170 Antwerpen
03 283 83 93
Click here to learn more

We hebben deze middag al goed gegeten en in deze temperaturen eten we sowieso minder, wat zeker geen kwaad kan… Morgen gaan we verder op verkenning in deze leuke en mooie stad - taxi bruxelles midi. Het vakantiegevoel dat we al sinds de eerste dag hebben, heeft hier nog een serieuze impuls gekregen… Hasta la vista, mañana… Dit is een zalig bed, dus heerlijk geslapen.

Weer een lekker, uitgebreid en gevarieerd ontbijt genoten na de douche, en dan maken we ons op een Caraïbisch ritme klaar voor ons verdere bezoek aan deze toffe, mooie stad. taxi rapido. Ik heb gisteren via tinternet nog voor elk van ons een tweedaagse pas voor de hop-on-hop-off-bus kunnen regelen die hier rondtourt, met 15% on-linekorting.

Van uit onze kamer hadden we al gezien dat het “TUI”-cruiseschip dat hier gisteren lag deze nacht waarschijnlijk is vertrokken, maar in de plaats lagen er 2 dergelijke mastodonten te blinken deze morgen. exposition tour et taxi. Verdomme, dat wordt weer een drukte van jewelste in ’t stad. We nemen een taxi tot aan de Torre del reloj, de horlogetoren, bij de ingang van de oude stad, waar ook die bus een halte heeft.

De eerste bus wordt opgevorderd door de cruisers, de volgende is voor ons (taxi lennik). We maken een rondrit die ongeveer anderhalf duurt en komen langs een aantal bezienswaardigheden en komen in wijken, die wat verder afgelegen zijn, en bekijken de stad eens van zijn buitenkant. We doen dit eens van elke kant van de bus, dan hebben we een betere invalshoek.

Goedkope Taxi Naar Brussel Airport

Money makes the world go around… Wij dus toch nog een toerken gedaan, er zat niet veel volk meer op de bus, en dus konden we alles rustig waarnemen - Taxichauffeur Antwerpen. Eens terug aan de horlogetoren stappen we uit en gaan op wandel doorheen de smalle, kleurrijke en gezellige straatjes van de wijk Getsemani, waar we doorheen zijn gereden - taxi vert jette.

Salsa, merengue, soms reggae… Dit lijkt sterk op vakantie… We komen aan een zeer mooi pleintje, bij een idyllisch kerkje een barretje tegen waar zowaar de Belgische driekleur hangt te wapperen, met daarop de tekst “Belgium”, een gift van AB-Inbev… België weten ze hier amper liggen, maar Eden Hazard, Kevin De Broine, Loekakoe, Fellaini, die kennen ze wel, en één van onze taxidrivers één van de vorige dagen was er van overtuigd dat “Eddy Mers” de grootste wielrenner is en zal blijven, ook al bestaat er intussen een Colombiaan die Egan Bernal heet… Dat barretje konden we niet ongestraft voorbij, een voorzet zomaar binnen te koppen… Er stonden flesjes van Duvel, er hing een roze olifant van Delirium Tremens, maar hij zat momenteel zonder Belgisch bier (taxi londonien).

“De la casa”, van het huis dus. We wandelen verder, het is intussen late namiddag, en gaan een lokaal restaurantje binnen waar ze een gevarieerde kaart hebben. De keuze is snel gemaakt : Arroz con mariscos, rijst met zeevruchten… Voor mij is dat ongeveer hetzelfde van gisteren, maar dat stoort mij niet, integendeel… Ik eet graag rijst, en zeevruchten nog liever, en hier aan zee hoop ik dat dit vers is. petra taxi.

Bettina nam hetzelfde. We moesten een tijdje wachten, maar da’s doorgaans een goed teken, want dan is het vers bereid (tarif taxi charleroi). Het wachten werd beloond met een overheerlijke rijstschotel met daarin een mengeling van allerhande zeevruchten en 2 mastodonten van mosselen op de top… Of het gesmaakt heeft? Nou en of… Daarna weer nog een beetje verder geslenterd, we hebben het Caraïbische ritme al goed beet, en dan besluiten we een taxi tegen te houden naar “onze” wijk Manga, waar ons prima hotel is gelegen (taxi ottignie).

Daar aangekomen gaan we nog even verfrissen in het zwembad, en dat doet deugd. Vandenavond blijven we hier, en morgen gaan we onze tweedaagse buspas verder opgebruiken, maar dan gaan we eens meer afstappen om een paar bezienswaardigheden meer van nabij te bekijken, waarschijnlijk (taxi sympa tubize). Ongetwijfeld duiken we toch ook weer de leuke stadswijken binnen, want het blijft schitterend om de huizen en de mensen hier te bekijken.

Taxi Carolo

Lekker geslapen, wel vrij vroeg wakker, maar nog een tijdje blijven luieren… Dan een douchke en de lift van verdieping 6 naar 10, naar de ontbijtruimte. We zetten er ons weer stevig op - taxi limousine. Dat is voor mij nu een summum van vakantie: op je dooie gemak aan een gevarieerd ontbijtbuffet rustig je keuze maken uit al dat lekkers, en dat vervolgens tegen een rustig tempo, hier lukt dat, naar binnen werken met een goeie tas koffie en een fruitsapje er bij… Da’s essentieel voor mij bij een hotelkeuze, het ontbijt… Het kan nog tegenvallen, maar meestal kan je in de reacties wel tussen de lijntjes lezen en de muggenzifters er uit bonjouren… Dus, onze dag is op dat vlak alweer goed begonnen.

We houden ons Caraïbisch ritme aan en doen wat opzoekingen voor het vervolg van de reis. Morgen wil Bettina graag in de Totumo-moddervulkaan gaan ploeteren. Mij lijkt dit niet zo speciaal, maar ’t is wat anders dan gewoon…Ik ontdek dat je die uitstap kan combineren met een bezoek aan een roze zoutvlakte.